2014-06-23 | 17:01:42

Spjälsängen

Vi har inte gjort i ordning i barnrummet alls, vi har inte tapetserat om eller målat eller ens möblerat. Sakerna som vi köpt till barnet står intryckta i ena hörnet i en salig röra, utom kläderna för dem har jag tvättat och lagt i byrån. Igår tvättade jag spjälskyddet till sängen så jag tänkte att idag när det ändå är så tråkigt väder ute så kan jag väl sätta dit det och se hur det blir. Det slutade även med att jag bäddade sängen, har förut bara haft ett underlakan i för att skydda madrassen från alltför mycket katthår.
 
 
Spjälsängen gav jag 100 kr för inklusive madrass (som mamma har klätt om) på Röda Korsets loppis.
Spjälskyddet köpte jag på samma ställe för 40 kr.
Täcke, kudde och underlakan kommer från Ikea.
Påslakan från HM.
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Vad mysigt det blev!

// Kram

2014-06-23 | 17:17:22
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!