2014-05-19 | 07:40:37

Sista friveckan har startat

Det är måndag, den allra sista friveckans första dag. Det känns konstigt. Konstigt att jag i fredags kramade mina jobbarkompisar hej då, har bara nattpass kvar sedan så jag träffar dem inte. Konstigt att veta att jag jobbat min sista 24-timmars helg. Konstigt att jag bara har fyra arbetspass kvar för att sedan gå hem på obestämd tid. Jag har aldrig trivts så bra på en arbetsplats förut så jag kommer att sakna det här stället enormt mycket och kan inte låta bli att hoppas på att jag någon gång får komma tillbaka. Även fast jag vet att det ligger långt fram i tiden så känner jag bara att jag vill inte börja om igen på ett nytt ställe! Och orka börja om med jobbsökande då! Men som sagt, det ligger långt fram i tiden.
 
Kan bjuda på tre bilder från i fredags:
 
Bild nr 1. Gymkatten Gösta.
 
Bild nr 2. Den underbara tempen.
 
Bild nr 3. Tacobuffé på Melkes med några vänner.
 
Nu är det nog bäst att jag gör mig i ordning, ska vara hos barnmorskan 08:30.
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!