2014-06-08 | 12:45:28

Fredag 6 juni: En tripp till Malmö

Älskar att äta frukost hemma hos Viveka och Thomas, så gott!
 
Besöker Limhamns kalkbrott.
Jag ville gå ner och fota en sådan här men det fick man inte.
 
Utkiksplatsen Öresundsbron.
 
Ett stopp i en park vi passerade längs vägen.
 
Vi köpte tonfiskbaguetter i en kiosk vid stranden.
 
Ja, det blåste en del.
 
Fredrik och jag (aktuell vikt på mig sådär en 17 ton).
 
Innan vi åker tillbaka promenerar vi i området vid Turning Torso.
 
Lite jordgubbar med glass och grädde fick det bli när vi kom "hem".
 
Lite trädgårdsarbete (jag tittade dock bara på).
 
Kvällsmålet bestod av grillat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!