2014-02-20 | 17:21:05

Två tunga dagar

Har mått riktigt uselt under både tisdagen och onsdagen, har inte ens orkat starta datorn på kvällarna. På tisdagen började en lätt huvudvärk att smyga sig på, trodde att den skulle försvinna under natten men ack vad fel jag hade. Det gjorde fortfarande ont när jag på onsdagsmorgonen släpade mig iväg till jobbet. Trots att den satt i hela dagen utan att lätta det minsta orkade jag stanna kvar en timme extra innan jag åkte hem. Jag vill helst inte stoppa i mig massa tabletter just nu men när jag äntligen kom hem gav jag efter och svalde en ipren. Sedan låg jag under en filt i soffan hela kvällen och kollade på serier och pratade i telefon med mamma som äntligen fick komma hem från sjukhuset igår. Fredda var hemma en snabbis och åt eftersom han glömt ta med matlådan när han åkte till jobbet. Någon gång mellan åtta och kvart i nio måste jag ha somnat för då vaknade jag till och flyttade mig upp till sängen och sov utan att vakna en enda gång fram till halv 5 i morse. Huvudvärken var då borta men jag kände mig precis som om jag skulle ha världens baksmälla så jag svalde ännu en ipren innan jag åkte till jobbet. Bakiskänslan höll i sig till lunch då den plötsligt försvann och jag kände mig pigg och mera välmående än jag gjort på länge. På hemvägen stannade jag på vårdcentralen och lämnade ett nytt blodprov, de ska kolla om medicinen gjort någon nytta och en läkare ska ringa på torsdag nästa vecka. När jag kom hem kände jag att det var bäst att passa på att utnyttja piggheten så jag lagade matlådor och startade en tvättmaskin, måste få undan lite i förväg när man ska jobba hela helgen + tre extra dagar nästa vecka. Men nu får det vara bra och jag tänker slappa resten av kvällen.
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Låter som ett lättare migränanfall.

prova och köp hem de receptfria nässprayen zomigal från apoteket. Det är mot migrän. Man kan ta dem under pågående huvudvärk och dagen efter. Se till att få i dig mycket salt!

Men med tanke på vad du har gått igenom, med provtagningar och allt, så är det inte konstigt att du fick huvudvärk!

Krya på dig gumman! Och var rädd om sig!

// Många kramar

2014-02-20 | 20:35:41
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!