2013-09-17 | 18:59:00

Yoghurt ska det vara!

Jag har i olika omgångar försöka få in vanan att äta gröt till frukost. Jag har provat både havregryn och dinkelflingor men det är inte smaken som stör mig utan konsistensen. Jag kan bara inte vänja mig vi den. Jag beundrar er som kan äta det för man blir ju sådär skönt mätt i magen. Men det är bara att inse: Jag är ingen gröt-människa utan en yoghurt-tjej rakt igenom. Men det ska tilläggas att jag är väldigt kräsen med vilken yoghurt och framförallt vilken musli det är. Min favvoyoggi är Arlas Jordgubb men idag hade Fredda köpt fel så jag får hålla till godo med Hallon och muslin måste vara Risenta annars strejkar jag.
 
Ja, jag kör med yoghurt på kvällen också ibland och även när jag jobbar natt, fast då i ett mindre glas.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!