2013-07-01 | 06:52:51

1 Juli

Jag kan inte fatta att vi redan är mitt i sommaren! Vart tar tiden vägen? Har än så länge bara hunnit starta en tvättmaskin och äta frukost denna sommarmorgon. Väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan ringa veterinären och boka tid för ID-märkning. Sedan ska jag ta mig ner till centrum vid klockan 10 och hämta ut ett paket med grejer till sovrummen och boka tid för att göra naglar till semestern.
 
Ekologiskt är bra både för människor och djur! Det sägs att det även ska motverka och lindra allergier och vem vill inte äta sådant då?! De varor som finns som ekologiska köper jag som ekologiska, på bilden är det mjölken och äggen.
 
1 Kommentarer
Anna:

Ekologiska produkter är inte heller så dyra, som människor tycker. Vissa varor köper jag ekologiskt.

Såg god ut, frukosten.

// Kram

2013-07-01 | 22:16:25
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!