2016-01-18 | 06:09:10

Första veckan på dagis

Förra veckan började vi skola in Wille på dagis. Det var nog ungefär lika jobbigt för oss båda då vi var helt slut när vi åkte hem, även fast dagarna bara var mellan 2 och 3 timmar långa så här i början. På torsdagen och fredagen fick jag gå ifrån 1 till 1,5 timme och låta honom vara själv där och stackarn hade varit så ledsen och bara suttit i famnen på fröken. Vi får se hur det går idag nu när han varit ledig i två dagar.
 
Igår hade jag min sista mammalediga dag. Idag när jag lämnat Wille på dagis ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetssökande.
 
En bild från i torsdags då vi hälsade på hemma hos mormor.
 
 
 
 
 
 
3 Kommentarer
mamma mormor:

Ja tror nog att det ska kännas bra för er båda snart.Men det är ju en omställning som man inte ska rynka på näsan åt.Lycka till båda.
Kramis.

2016-01-18 | 08:49:49
tess- mamma till Malin & Olivia:

Vad spännande! Lycka till med både jobb & förskola nu! Kram

2016-01-18 | 12:31:31
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Anna:

Lycka till! Instämmer med din mamma! Det är ju en ny miljö och omställning för er alla 3!

// Kram

2016-01-18 | 18:02:15
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!