2016-01-10 | 13:17:00

Första snögubben

På förmiddagen var Wille och jag ute och byggde vår allra första snögubbe tillsammans. Det blev väl kanske inte den vackraste av snögubbar, kanske rent av ett snötroll, men roligt hade vi.
 
En annan liten snögubbe.
 
Sedan tyckte jag att vi kunde bygga en snöbollslykta på trappan som vi kan tända ikväll men det tyckte inte Wille som roade sig med att kasta alla snöbollar jag gjorde i trappan. Men det gjorde absolut ingenting för varje gång som en boll gick i bitar fick jag höra det vackraste skrattet i hela världen.
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

undra vem som hade roligast... du eller sötungen! Tycker snögubben påminner om en viss person! ;)

// Kram

2016-01-11 | 13:12:39
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!