2016-02-17 | 13:00:24

När kan man vänta sig bättring?

Jag har inte ätit antibiotika så många gånger i mitt liv med de gångerna jag gjort det så har jag känt bättring efter bara ett par dagar. Jag är nu inne på tredje dagen av medicineringen och visst känns det väl lite bättre men inte värst mycket. Det som blivit bättre är att det gör inte konstant svinont längre utan smärtan kommer mera som i vågor och även fast det fortfarande rinner var ur örat så har det minskat lite grann. Men jag hör fortfarande i princip ingenting på högerörat vilket är det jag är mest orolig för egentligen. Tänk om hörseln inte kommer tillbaka! Känner jag ingen mera bättring till på fredag tänker jag ringa vårdcentralen igen och rådfråga för det är ju på lördag jag ska ta sista tabletten enligt receptet jag fick.
 
Mamma kom med fika förut idag, hon är gullig som tänker på oss när vi är sjuka. Idag gjorde det faktiskt inte så ont när jag tuggade heller. Igår fick jag ta maten i små små bitar och svälja hela.
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
tess:

Oooh semla, så otroligt gott!
Sv: Jo, både jag & barnen älskar att ha "picknick" brukar jämt ta med mig en liten korg om vi ska till lekplatsen eller ut o leka en längre stund. Mysigt tycker jag!

2016-02-18 | 20:13:21
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
tess:

Vad tråkigt att du inte fick njuta av din graviditet. Min första graviditet va HELT magisk, men med Olivia mådde jag rätt dåligt till o från med tyvärr...

2016-02-20 | 20:20:57
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!