2013-12-28 | 08:52:24

Jävla skithosta!

Varför blir jag alltid sjuk när träningen går lite extra bra? Och varför blir jag alltid dålig runt ledigheter? Nu har jag haft envis hosta i några dagar. Den började som en liten irriterande rethosta men igår eskalerade den till något slemmig och smärtsam. Har nu ont från halsen och ner i bröstet så idag måste jag ta mig till apoteket och se om jag kan få tag på något som lindrar. Vanliga halstabletter hjälper inte längre. Om inte detta blir bättre kan jag inte träna i morgon, jag som såg fram emot det efter allt mumsande under julhelgen.
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Hahahahaha! Jag läste först " jävla skithora " :D

Stackare, känner ungefär likadant. Tung i huvudet och vid bihålerna.

Krya på dig.

// Kram

Svar: Jag ber om ursäkt för inlägget men jag var så himlans trött på att må dåligt. Kram
Carro

2013-12-28 | 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!