2016-12-10 | 06:39:19

Fem veckor

Ja, nu har det gått sådär lång tid sedan jag var inne här igen. Närmare bestämt fem hela veckor! Vart tog dem vägen då kan man ju undra. Det är nästan otäckt vad tiden springer förbi snabbt, känns som om livet rusar förbi en och man hinner inte med.
 
Igår var jag min sista dag på praktikplatsen ute i Gryt så nu är första praktikperioden avklarad, känns skönt. Nu väntar en och en halv vecka i skolan innan det blir lite ledigt. Det är den första lite längre ledigheten för mig det här året och den tänker jag njuta av.
 
Förra veckan kom magsjuka till vårt hus. Jag blir ju inte magsjuk men de andra två här hemma åkte på det. Willes mage har fortfarande inte riktigt återhämtat sig så det blev två dagar extra att vara hemma från dagis.
 
Julklapparna är väl så gott som klara, köper ju "bara" till Wille och Amelie numera. Har presenter till den årliga paketleken kvar att inhandla och det ska vi väl försöka göra idag så att vi blir klara.
 
 
Lägger upp några bilder:
 
Vi hade tillfälligt lite snö.
 
Bygga torn och sedan putta omkull det är skoj.
 
Klätterapa.
 
Verum hälsofil är gott i magen.
 
Förra söndagen var det andra advent.
 
Gungar på Grännäs.
 
Nu får vi se hur lång tid det tar innan jag får en stund över till bloggen nästa gång.
 
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Härliga bilder! Hoppas du är med På EFIT i morgon!

// Många kramar

2016-12-10 | 07:59:27
Anna:

Verkade blivit något knas med hemisde adressen! Var många bokstäver och krummelurer :D

// Kram igen

2016-12-10 | 08:00:11
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!