2015-11-03 | 18:41:24

En sådan där dag

Idag har varit en sådan där dag då ingen stress finns, vi har bara njutit precis hela dagen. Morgonen började lite senare än vanligt då Wille av någon anledning var vaken mellan 1 och 3 i natt och därför sov ända fram till halv 9. Efter morgonvällingen åkte vi förbi Hemköp och köpte de första julklapparna samt fika för ett tidigt Fars dag-firande. Sedan styrde vi vår kosa vidare ut till Hosum för att fira min pappa några dagar tidigare då han inte är hemma på söndag, någon present fick han dock inte för den har vi inte fått hem ännu.
 
En bild jag var tvungen att stanna och knäppa på vägen dit.
 
Wille sitter i morfars knä och äter kladdkaka.
 
 
På vägen hem från morfar åkte vi ut till café Kårtorp som nu är stängt för säsongen och därför helt folktomt så vi hade hela lekplatsen för oss själva.
 
Jag passade på att ta några höstfoton också.
 
Kan även tillägga att det för ovanlighetens skull har varit hela vindstilla idag och mitt på dagen var det 14 grader varmt i solen.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Så fina bilder.

// Kram

2015-11-04 | 16:17:16
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!