2015-01-05 | 17:51:22

Total respektlöshet

De gånger W använder napp är när han blir trött eller ledsen, när han ligger i vagnen och ibland när vi åker bil och det tycker inte jag är så farligt. Det är inte så att vi stoppar in nappen i munnen på honom så fort han gör minsta lilla gnäll ifrån sig. Oftast plockar han själv ut nappen efter en stund och använder den till allt annat än till att snutta på och det tror jag inte att han tar någon skada av heller. Trots detta så finns det människor som ständigt ska försöka "ta över" och bestämma att han inte ska få ha nappen alls. Som sliter ut nappen ur munnen på honom om han nu råkar ha den när de ser honom.
 
Från tidigare idag:
 
W hade precis fått lunch av sin mormor och efter lunchen blir han nästan alltid jättetrött så då brukar vi gå ut med honom i vagnen så han får sova ute en stund. W började gnälla och gno sig i ögonen så han fick sin napp. Vi skulle precis börja göra oss i ordning för att gå ut med honom när det knackar på dörren. Personen i fråga går fram till W som då sitter i famnen hos sin mormor och säger: "Den här skiten ska du inte ha" och sliter ut nappen ur munnen på honom. När jag kommer ut i hallen från köket får jag nappen med kommentaren: "Här! Jag tog hans napp". W hade då hunnit ha nappen i munnen i ungefär 30 sekunder så hans liv är nog förstört för all framtid nu. Eller vad tror ni?
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Tina:

Alltid finns det folk som tror att dom vet bäst! Råkade ut och råkar ut för sådan hela tiden som vill ge "råd" fast man inte ens har bett om dom, jag har lärt mig att bara skratta åt dom och rycka på axlarna, jag vet nog vad som är bäst för mitt barn, likaså vet ju ni vad som är bäst till ert barn. Kram

2015-01-05 | 18:43:49
mamma:

Nappa på W.

2015-01-06 | 09:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!