2015-12-21 | 06:28:59

De två sista dagarna

Idag och i morgon är de två sista dagarna då jag är ensam ledig med Wille. Sedan är F ledig från jobbet fram tills att Wille börjar inskolas på dagis den 11 januari. Jag kommer att sakna den här tiden enormt mycket och är evigt tacksam för att jag fått ha den.
 
Det som känns jobbigast är inte att han ska börja på dagis för jag tror att bara han får vänja sig så kommer han att ha det kul där. Det jobbigaste är att jag inte fick börja plugga som jag ansökt om, kommunen sa nej. Jag har en plan B som jag inte orkat ta tag i ännu men måste väl göra det snart. Jag fattar inte varför man är så dum och inte uppdaterar sitt cv under tiden man jobbar istället för att vänta med det tills man måste använda det! Nu är det ju massor som måste uppdateras däri. Hur som helst så får jag hålla alla tummar och tår för att plan B funkar för ringa min gamla chef och börja pendla igen vill jag helst slippa.
 
 
Bilden är från i fredags då vi var på julavslutning på öppna förskolan.
 
 
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Ha ha ha! Vilken underbar bild! Fart och fläkt!

// Kram

2015-12-21 | 09:09:51
URL: http://annalundberg.org
Jessica:

Hej! Nu vet jag ju inte vad din planB består av, men du är alltid välkommen att skicka in en intresseanmälan till oss på kommunens Bemanningsenhet, om
du skulle vilja anmäla intresse för att jobba som timvikarie en period.

2015-12-22 | 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!