2014-10-23 | 07:41:19

Oktobermarknad

Igår ägde det årliga oktobermarknaden rum nere i centrum. Jag och W åkte ner till mamma för att göra henne sällskap och gå en sväng på marknaden i snålblåsten. W var jätteduktig och sov hela tiden nedbäddad i sin vagn så han märkte inte mycket av sin första oktobermarknad (det blir skillnad nästa år). Första året som jag inte köpte 14 par strumpor för en hundring, har en hel bärkasse med oanvända så tyckte att jag kunde hoppa över i år. Fyndade två bodys till W inne på Fias Fina, endast 60 spänn för båda.
 
Eftersom det alltid är knökfullt med folk inne på fiken en dag som denna köpte vi istället med oss saffransbullar och fikade hemma hos mamma.
 
W undrar om vi inte fikat klart snart så han också kan få lite i magen.
 
 
1 Kommentarer
tess- mamma till Malin & Olivia:

Tycker nästan att det kan vara mysigare att köpa med sig fika ibland. Speciellt med barn! Man kan slappna av & ta sin tid lite mer.

Sv: Oh wow, åtta år. Grattis till er! Tycker att sex år kändes som en evighet, haha.
Tiden går fort som sagt.'
Roligt med lite mer följare på instagram, instagram nörd som jag är! Tycker det är en jätterolig idé :)
Kram

2014-10-23 | 10:48:54
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!