2014-11-15 | 16:47:35

Reklambladen kommer till användning

Alla reklamblad som fyller brevlådan varje vecka kan göra mig galen. Ändå vill jag inte sätta upp en sådan där lapp om "ingen reklam, tack" som en del gör för det finns ju faktiskt en del reklam som jag har nytta av. Jag tycker att man skulle kunna välja att bara få reklambladen från butikerna i vår stad och slippa alla de andra. Men hur som helst så har reklambladen som annars bara åkt direkt i pappersinsamlingen kommit lite till användning innan de slutligen hamnar i samma kasse som innan.
 
Våran lilla reklamläsare.
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Ser verkligen ut som att lillskrutten läser på sista bilden. Håller med dig ang reklamen, man borde få välja själv vilken / vilka reklam man vill ha.

// Kram på er

2014-11-17 | 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!