2014-11-13 | 09:39:39

Hata förkylning och storlek 62

Både jag och F har blivit förkylda sedan vi kom hem efter helgens resa, vi hostar och snorar om vart annat och mitt huvud känns som om det ska explodera vilken sekund som helst. W har (peppar peppar) klarat sig än så länge men det vore bra lustigt om han inte åker på det nu när både mamma och pappa är sjuka. Får ladda med Ipren vare morgon för att orka ur sängen och ge W sin frukost. I morse tittade han storögt på mig när jag pratade med honom, det såg ut som mamma men det lät helt klart inte som mamma längre. Efter en stor kopp med varmt te så kom nästan den vanliga rösten tillbaka i alla fall.
 
I går började jag plocka bort det första i storlek 56 från W's byrålåda och fyllde på med lite i 62. När jag var gravid sa alla att köp inte storlek 50 för det kommer bli för litet inom ett par veckor, köp 56 och 62 istället. Jag köpte två startpaket i 56 och sedan en hel drös med kläder i 62. Men ut kom en liten plutt på endast 43 cm och med en vkt på nätta 1875 gram så det första jag gjorde när vi kom hem från sjukhuset var att beställa kläder i storlek 50 i alla fall. Dem hade han sedan tills han blev 3 månader gammal då jag plockade fram startpaketen. Och nu är det alltså dags att börja använda alla de kläder som jag inhandlade för typ ett halvår sedan.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Heja W! Av någon konstig anledning, så har förkyldningen hoppat över mig.

// Kram

Den här länken är något för din F:

http://www.svt.se/stromso/se-program/avsnitt-9-45?autostart=true

2014-11-14 | 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!