2014-05-13 | 17:50:50

Tagetes och klematis

Jag köpte både tagetes och en klematis på Blomsterlandet igår men det var så dåligt väder när jag kom hem då så någon plantering blev det inte. Idag däremot kikar solen fram litegrann och det är betydligt skönare ute så det fick bli att sprätta upp en jordsäck efter jobbet.
 
Blommorna räckte till den lilla blomlådan till garageväggen, den röda trälådan och till en vanlig rund kruka. Jag är mycket nöjd att de första sommarblommorna är redo att pryda trädgården.
 
Köpte även denna fina klematis som ska klänga i spaljén på framsidan, den orkade jag dock inte plantera idag så den får vänta.
 
Helt slut ska jag nu inta soffan, har en ny förkylning på gång känner jag.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Så fint det blev. Jag har ännu inte kunnat plantera något, för HSB tar då väldigt lång tid på sig, med att röja.

// Kram

2014-05-13 | 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!