2014-05-24 | 18:31:01

Kalas för 60-åringen

Idag samlades vi hemma i Hosum för att fira pappas 60-årsdag.
 
Pappa hade köpt smörgåstårta från Lilla Blå, tyvärr tog jag ingen bild på hela tårtan, som var himla god.
 
Något annat jag helt missade att fota var ju presenten vi hade med oss som var ett pilträd. Tyvärr hade det börjat sloka då Milla och jag inte fick rätt skötselråd när vi köpte det så vi hoppas verkligen att det tar upp sig igen.
 
Här är pappa i full färd med att skära upp tårtan som jag bakat. Han blev misstänksam när tårtan var så hög och trodde att det var en ballong innanför frostingen, men som Milla sa: Tror du verkligen att vi andra skulle sitta kvar vid bordet om vi visste att den skulle explodera?!
Överraskningen inuti var ju att den var randig.
 
Tack alla inblandade för ett trevligt firande och som sagt så hoppas jag verkligen att trädet tar upp sig.
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!