2014-03-21 | 17:24:54

Veckan so far

Kände för att visa ett litet livstecken härinne, har ju inte varit här på hela veckan märkte jag. Det har inte hänt  så mycket utöver det vanliga. På jobbet är stämningen inte den bästa som ni säkert kan förstå, många spekulerar i vad som kommer hända härnäst, en del smyger mellan avdelningarna för att försöka snoka reda på om någon fått veta något mera, diskussioner om hur fel det som händer är pågår. Själv försöker jag i den mån det går att inte tänka på det, det är ju som det är och jag kan inte göra något för att påverka det så varför grubbla i onödan. Såklart är det svårt då för det är ju inte bara på jobbet som folk hela tiden frågar om man hört något utan även privat så måste ju alla tjata om det. Jaja, nu fick jag skriva av mig lite om det i alla fall.
 
I tisdags åkte jag och mamma till badhuset, det ska vi göra ikväll också. Det är så skönt att krypa ner i den varma bassängen och simma runt i någon halvtimme och sedan bara ligga och flyta och slappna av, för en stund kan man glömma att det är mitt i veckan och att det om några timmar är dags för jobb igen. I tisdags pratade jag även med min läkare som sa att mina blodvärden nu är helt tillbaka till det normala så nu är det bara att fortsätta med medicinerna i samma dos och hoppas på det bästa. Fick redan idag en tid för ny provtagning i april hemskickad.
 
Något som varit skönt denna vecka var att F har jobbat förmiddag istället för kväll som han egentligen skulle så varje dag har vi lagat mat tillsammans, vilket inte är så vanligt i vårt förhållande på grund av våra arbetstider. Både onsdag och torsdag vilade jag bara efter maten, var helt slut.
 
Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska bli klar så ska jag åka och hämta mamma.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!