2014-07-31 | 13:12:59

Rensat och städat

I morse när vi vaknade var det 17 grader ute och vinden var sval. Det var så skönt att öppna korsdrag och se innetempen sjunka till runt 22 grader, har legat mellan 24 och 27 på övervåningen den senaste veckan.
 
Tvätten kan torkas ute igen, luften har ju varit så fuktig förut så det har varit lönlöst.
Jag har rensat bort vissna blommor på Margeriterna, som jag för övrigt tror börjar sjunga på sista versen snart.
Jag har klippt bort visset på årets pelargon.
Jag har städat upp bland mina krukor ute i boden.
Plockat ihop en hög med gamla plastkrukor som ska slängas.
 
Och hela tiden sov Wilgot snällt i sin vagn, han tycker nog det är skönt att kunna vara ute i friska luften igen han också.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Lill skrutten, så himla sött och rätt det ser ut med hans små, små kläder, blandades med era!

Åh, här har vi haft runt 40 grader inomhus! :D

// Kram

2014-07-31 | 20:02:08
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!