2014-07-27 | 07:59:38

Bäst att passa på

Jag har precis varit ute i trädgården och vattnat mina krukor. Det är bäst att passa på innan det blir smällhett ute igen, just nu är det 20 grader ute och solen har inte hunnit fram till vår tomt så det var väldigt behagligt att strosa runt.
 
De senaste dagarna har klematisen på baksidan fullkomligt exploderat och står nu i full blom.
En och annan jordgubbe försöker kika fram i krukan på trappan.
Tycker det är snyggt med alla "smultronbebisar" som klänger nerför trappstegen.
Här nere ska jag passa på att vattna, det blir ohyggligt varmt mot garageväggen senare idag.
 
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Här har jag redan fått skörda några stora och fina jordgubbar och smultron. Dom kommer i omgångar.

Här är det mulet i dag ( skönt ) men fortfarande lika varmt.

// Kram

2014-07-27 | 10:12:00
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!