2014-01-31 | 10:29:42

Time to begin

Hittar man ingen bra hink att lägga terrakottakrukorna i får man väl använda handfatet.
När jag köper plantor brukar jag spara den där lilla plastkrukan som de kommer i, nu kommer de väl till pass. Kanske ser det lite roligt ut med alla olika färger och storlekar men vadå, det är ju gratis (de fyrkantiga svarta har jag köpt dock).
Några tomater i fönstret uppe i kontoret.
Tomater och smultron på en sidan av gästrummet (alla de små terrakottakrukorna hade de föregående ägarna till huset lämnat kvar i boden, det tackar jag för).
Chili och paprika på andra sidan av gästrummets fönster.
 
 
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Så spännande! Och det ska bli spännande och se vad som kommer upp först! Knaske ska jag passa på och sätta smultron mm nu, när jag får en egen altan!

// Kram Anna

Svar: Ja, mellan 1 och 3 veckor stod de på alla fröpåsarna så vi får se när de vill titta upp. Det tycker jag absolut att du kan göra! De smultronen som jag satt nu ska vara bra att ha i kruka om man så vill, tänkte testa det. Sen finns det tomater som inte blir så höga utan mera buskiga som man också lite lättare kan ha på altan eller balkong. Lycka till! Kram
Carro

2014-01-31 | 13:17:45
URL: http://annalundberg.org
Milla:

Dagny erbjuder sig att komma och pilla upp fröna ur jorden. Sådant är roligt kattgöra 😃

Svar: Tack men nej tack! :)
Carro

2014-02-01 | 15:58:15
URL: http://tantmillasvirkstuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!