2014-01-27 | 07:56:00

En mysig blogg om en underbar trädgård

Igår råkade jag av en ren slump snubbla in på en blogg vid namn Frejdas torp och sedan var jag fast där i flera timmar. Det här är precis en sådan blogg som jag gillar att läsa, mycket bilder. Precis som alla trädgårdar så är Frejdas trädgård ett pågående projekt, det är så roligt att se och följa med i utvecklingen. Även en hel del om hennes söta katter och härliga höns kan man läsa. För dig som är trädgårdsintresserad rekommenderar jag ett besök hos denna bloggerska. Jag hoppas innerligt att jag någon gång kommer så här långt med min egen trädgård, det kommer nog ta många år dock.
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!