2014-02-28 | 07:42:00

Ett beslut fattades

Jag testade att gå till gymet för ett shape-pass i tisdags, tänkte att det skulle gå bra nu när medicinen gjort så jag mår lite bättre. Det gick inte alls. Jag tog då beslutet att gymkortet får ligga "vilande" tillsvidare och att jag och mamma ska ta upp simningen igen från och med idag. Simningen är ju mer skonsam för kroppen men minst lika mycket motion och det är nog bra att göra något mer än bara ta promenader. Känns lite sorgligt för jag gillar träningen på gymet men jag har saknat simningen ibland så det blir säkert bra. Hoppas jag kan gå tillbaka till gymet längre fram, kanske köra det parallellt med simningen. Den som lever får se.
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Har ni testat vattenjympa? Det är också skonsamträning.

// Kram

2014-02-28 | 15:55:43
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!