2014-08-05 | 09:51:49

Den klibbiga värmen kom tillbaka

I lördags tog jag fram det lilla cafébordet som stått i boden sedan vi flyttade hit och placerade det under balkongen. Det var fruktansvärt kvavt och äckligt men just där kom det åt att blåsa lite så där spenderade jag och Wilgot vår förmiddag. Jag och F åt även lunch där.
 
Under söndagen och måndagen var det så hett och så otäckt ute att jag och Wilgot intog undervåningen och stannade där nere hela dagarna. Jag tog med Wilgots babygym och en bunt tidningar till mig, vi hann även kolla på en del dokumentärer på tv.
 
I morse när vi klev upp fick vi nästan en chock, bara 19 grader och regn. Det blev att klä på Wilgot både långärmat och byxor och ändå frös han när vi åt frukost på balkongen, det är inte lätt med temperaturomställningar. Nu hoppas jag att den klibbiga värmen håller sig borta.
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Längtar efter oktobers krispiga dagar nu.

// kram

Svar: Ja! Långa höstpromenader i de vackra färgerna! Kram
Carro

2014-08-06 | 16:41:54
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!