2014-04-08 | 08:52:13

Varför ska det ta sådan tid?

I måndags förra veckan blev jag uppsagd på grund av arbetsbrist så nu har jag bara anställning fram till den 1 juni. Så igår satte jag mig vid datorn och skickade mail med en hel bunt frågor till både försäkringskassan och till min a-kassa. Det var inga ingående frågor utan allmänna frågor om regler och tillvägagångsätt men inte ett enda svar har jag fått, inte ens ett sådant där automatsvar om att de mottagit mina mail. Jag orkar inte hålla på att ringa och stå i telefonköer!
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Inte har dom bråttom, myndigheterna! Men för mig som privatperson, är det VÄLDIGT viktiga ting!

// Kram

2014-04-08 | 14:58:44
URL: http://annalundberg.org
Tina N:

Smyger mig in här och vill bara gratta till tillskottet som kommer i sommar! Läste på fb i går din fråga till fk! Hoppas du mår bra!

2014-04-10 | 14:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!