2013-09-24 | 10:47:18

Mörk himmel

Idag var himlen nästan obehagligt mörk när jag vaknade. Funderade först på att ställa in promenaden men vad tusan, jag har ju kläder för både vind och regn nu för tiden.
 
Till en början ångrar jag nästan att jag tog vindjackan då det blir varmt och klibbigt i den och i hörnen ser ut som om det skulle kunna spricka upp.
Men väl nere på gamla riksvägen tänker jag att det var nog helt rätt ändå för där blåser det svinkallt och himlen blir bara mörkare och mörkare.
Och när jag kommer ner till centrum börjar det faktiskt stänka lite.
Det blir som tur är inte mera än lite smådugg.
 
1 timme och 27 minuter blev det idag och en sträcka på 8,3 kilometer. Kan tillägga att nu vräker regnet ner utanför så det var tur att jag gick så tidigt som jag gjorde.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Ibland ska man ha turen på sin sida!

// Kram

2013-09-24 | 19:11:31
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!