2013-11-09 | 15:32:39

Sugen

Jag är grymt sugen på att beställa fotoböcker! Jag tror att jag ska göra så kallade årsböcker med några av mina favoritbilder från varje månad, men skulle också vilja ha en fotobok från våra resor vi gjorde under sommaren. Har surfat runt på diverse olika sidor för att se vart det finns bäst pris och vart det verkar lättast med uppladdningen men det är ju en djungel. Har någon av er som brukar trilla in här någon erfarenhet av att beställa fotoböcker? Vilken sida kan ni i så fall rekommendera?
2 Kommentarer
Anna:

Jag gjorde ju en fotobok till pappa när han fyllde 70 det var roligt! Och mycket uppsakttat!

// Kram

Svar: Varifrån beställde du den? Kram
Carro

2013-11-13 | 11:31:51
URL: http://annalundberg.org
Dina:

Kan varmt rekommendera http://fotoklok.se

Svar: Tack! Ska undersöka saken.
Carro

2013-11-20 | 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!