2013-11-30 | 09:10:56

Mitt uppe i pyntet

Jag fuskade och satte upp julgardiner och adventsbelysning igår när jag vaknade. Det är alla tomtar som ännu inte kommit fram ur förrådet men dem får jag ta lite efterhand, vet inte riktigt hur jag vill ha det så kommer väl ändra om några gånger. Har ju köpt så mycket nytt då vi har många fler fönster denna advent så det är extra roligt att pynta.
 
Har alltid velat ha en sådan här topp, nu har jag två.
 
I köksfönstret.
 
Kul med lite annat än bara de vanliga stakarna.
 
Ja, det var lite av pyntet det. Efter allt pynt blev det fredagsmys med choklad, julmust, morötter och dip.
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!