2013-11-15 | 17:11:00

Fredag igen

Så var det fredag igen! Men det blir bara en kort helg för mig då jag ska in och jobba på söndag, ett litet pass mellan 10:00 och 22:00, så det är bäst att passa på att njuta. Veckan har varit lite långtråkig då det är stort underhållsstopp på fabriken så det har inte funnits överdrivet mycket att göra varje dag. Testade att beställa lunch från Sörby Herrgård som levererar luncher till jobbet om man inte har någon matlåda, det kostar 65 kr och dras från lönen så det är smidigt. Tog veckans vegetariska som var vegetariska biffar med bulgur, rödkål och dilltzatziki (tyvärr tog jag ingen bild). Mycket gott var det!
 
Nu väntar jag på att Fredda ska komma hem från gymet så vi kan åka och handla. Kan inte komma på vad vi ska äta i kväll. Några förslag?
 
Bjuder på denna som blev fredagslåten i radioprogrammet Christer på P3.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!