2013-06-16 | 09:44:14

Ett fång av ängens alla blommor

Kommer du ihåg Anna när jag visade bilden på denna gamla mjölkpaketshållare som jag fått av min pappa? Du skrev i en kommentar: Tänk dig ett fång av ängens alla blommor i den där. Igår tog jag en promenad till ett ställe jag vet där det finns fullt av lupiner, jag plockade fyra sedan fyllde jag på med vad jag hittade utefter vägen. När jag kom hem klippte jag till dem så att de fick en lagom längd. Nu står de i köket och bara strålar ut sommar!
 
 
De spretar vilt åt alla håll precis så som jag älskar dem när de växer ute i naturen. Underbart att få ta med sig lite av naturen in!
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Sååå fint det blev! Den passar utmärkt till just detta ändamål!

// Kram

2013-06-16 | 15:05:41
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!