2013-07-03 | 07:05:09

Världens sämsta människa

Japp, det är jag idag. I alla fall känns det så just nu. Klockan tio ska alla tre katterna vara hos veterinären, det ska sövas så därför får de inte äta något nu på morgonen. Det har inte varit så jätteilla ännu men det är lite gnälligt. Jag håller mig på undervåningen för är jag nära köket blir det värre. Gösta har tittat på mig med sina stora bedjande gula ögon och då går mitt hjärta i tusen bitar flera gånger om. Heidi verkar undra om matte blivit helt dum i huvudet som glömmer hälla upp mat! Benjamin ligger hos mig i soffan nu och verkar inte så bekymrad alls. Jag börjar bli lite nervös nu, gillar inte när de ska sövas. Men när det ska tatueras i örat så måste man det, Heidi ska även kastreras samtidigt så hon slipper sövas igen vid ett senare tillfälle.
 
Håll tummarna för att allt går bra nu! Ska ge mig ut på min morgonpromenad, solen steker så det kommer nog bli för varmt om jag väntar till senare.
1 Kommentarer
Anna:

Hoppas att det gick bra hos vetrinären!

// Kram

2013-07-03 | 11:32:46
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!