2016-09-11 | 20:42:50

Lite blandade bilder från veckan som gått

Så har ytterligare en vecka flugit förbi. Vi har haft underbart sommarväder fast vi redan rusat in i september. Inte lika underbart att Wille varit sjuk hela veckan så vi har fått turats om att vara hemma med honom.
 
Måndag eftermiddag: Jag fick ett samtal från dagis under lunchen, Wille hade varit hängig hela förmiddagen och kändes varm så de ville att jag skulle hämta honom. När vi kom hem kröp vi ner i soffan framför Barnkanalen.
 
En liten figur fick vi också med oss hem.
 
På kvällen tog vi oss lite luft och tittade på grannens kaniner.
 
På tisdagens morgon plockade vi oss varsitt äpple, de smakade inget vidare.
 
Det var 4 år sedan Heidi flyttade till oss.
 
Ett besök på vårdcentralen.
 
Någon av katterna har tagit ett stort byte.
 
En vacker kväll.
 
Från onsdagen och torsdagen har jag inga bilder.
 
På fredagen hade jag ett besök på kirurgmottagningen i Norrköping och detta blev lunchen efteråt.
 
Igår bakade vi kladdkaka med Daim uppepå.
 
En mysbild från kvällen.
 
En vacker ståtlig svamp såg vi på dagens promenad i skogen.
 
Troligen skördade vi för sista gången idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Härliga bilder som vanligt! Då är Heidi lika gammal som råttan... Hur mår gammel kissarna? Ska du opereras? Jobbigt och tråkigt att vara sjuk. Hoppas ni har gjort bort erat nu.

// Kram

Svar: Gammelkissarna mår bra.
Ja, jag fick återfall i juni av min struma och i augusti bestämde sig min kropp att reagera med allergi emot medicinen så jag hamnade på akuten så nu finns inget annat att göra än att operera. Den 5/10 är det dags. Kram
Carro

2016-09-13 | 15:16:55
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!