2016-04-01 | 20:19:00

Intervju och död bil

Idag klockan 11:00 hade jag en anställningsintervju som jag absolut inte kände för att gå på men det var jag ju såklart tvungen att göra ändå. Jag var osäker på vägen dit men det gick bra att hitta. Efter intervjun så kändes det jättebra och jag hade helt ändrat inställning till jobbet. Helnöjd sätter jag mig i bilen för att köra hem men när jag vrider om nyckeln så händer ingenting. Jag hade glömt att slå av lyset när jag parkerade (är inte automatiskt halvljus på vår andrabil och inget larm om man glömmer slå av det). Sedan vi fick hem bilen har jag använt den nästan dagligen och inte en enda gång glömt slå av lyset så varför skulle jag göra det just idag? Det var bara för mig att gå tillbaka in igen och fråga om någon hade startkablar och kunde hjälpa mig. Som tur var så hade en av tjejerna som varit med på intervjun startkablar i sin bil och hjälpte mig att få igång bilen så jag kunde åka hem.
 
Vi får väl se om jag blir erbjuden jobbet eller inte. De lär väl komma ihåg mig nu på grund av bilincidenten i alla fall.
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!