2015-10-18 | 07:46:40

Ett riktigt fynd

När vi var i Mjölby i fredags så fick jag syn på en second hand-butik där det fanns mycket barnkläder och även lite leksaker. Jag och Wille gjorde ett besök där för att se om vi kunde hitta någon extra overall billigt, hittade exakt en sådan som jag letar efter som endast kostade 70 kr men tyvärr var den i fel storlek. Däremot hittade jag någonting annat till vrakpris. Jag har under en tid tittat efter en matta till Willes rum, ni vet en sådan där med vägar och grejer på och just en sådan hängde på ett räcke precis när man kom in i butiken. När jag tittade på prislappen kunde jag bara inte låta bli att köpa den.
 
Jag menar 50 spänn för denna mattan.
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Perfekt!

Synd på overallen.

// Kram

2015-10-18 | 07:54:22
URL: http://annalundberg.org
tess- mamma till Malin & Olivia:

Vi va tvugna att med köpa en bilmatta... dock inte för ynka 50 spänn! Älskar fynd!

2015-10-18 | 20:51:52
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!