2014-10-31 | 10:01:45

Funderingar på fotobok

Jag har länge velat göra fotoböcker med mina bilder men aldrig kommit mig för men nu när jag fick ett erbjudande från Ica Foto tänkte jag att jag skulle prova. Fram med den externa hårddisken och koppade över alla gamla bilder som försvunnit från datorn (det tog sin lilla tid).
 
När alla bilder var överförda började jag med själva boken men efter ett par timmar gav jag upp. Fy fasen, vad svårt det var! Jag försökte få till en bok med bilder från förra sommarens semester men jag får nog ta bilderna för en dag i taget för att ladda upp alla på en gång blev alldeles för rörigt. Men det får väl bli någon gång om man hittar tiden...
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!