2014-03-06 | 18:36:46

Bra semesterdag trots oroande besked

Idag har jag varit med mamma nere i centrum. Vi hämtade ut paket, fyndade på Röda Korsets loppis och besökte fiket nere i hamnen igen.
 
En stor räkmacka blev det på fiket, den godaste räkmacka jag ätit ute någon gång (och jag mådde inte dåligt av räkorna heller).
 
När vi kom tillbaka från shoppingturen tog vi en promenad i solen.
 
Vi köpte med oss en påse med gårdagens bullar från fiket så när F kom från jobbet så fikade vi.
 
Jag är nöjd med denna semesterdag trots att jag fick ett mycket oroande besked över telefon när vi var på loppisen.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Vilket härligt väder ni har!
Här är det bara grått och mulet.
Räkmackan såg god ut.

// Massa kramar

2014-03-06 | 19:20:03
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!