2014-01-30 | 12:34:32

Min förmiddag

Det blåser halv storm och snöar som vanligt denna vecka så jag har mestadels hållit mig inomhus. Efter att ha ätit frukost och slappat i soffan ett par timmar bestämde jag mig för att baka bröd. Egna hamburgerbröd hade jag tänkt men de liknar mera frallor så de får väl ätas som det istället. Smakade en med lite smör på och det smakade bra.
 
Har tagit mig ut för att ta tag i skottat IGEN.
Frågade mig själv igår: Varför har jag ingen lykta utanför balkongdörren på framsidan när jag har en över i boden? Nu står en lykta framför balkongdörren på framsidan.
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Gott med nybakat bröd!

Och det är ju huvudsaken, att det smakar som det ska göra!

Här snöar det också.

// Kram

2014-01-31 | 08:17:09
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!