2013-09-22 | 08:35:00

Passet igår

Jaha, här kommer en liten utvärdering av passet i Norrköping igår. Det var helt klart skönt att träna ute då vädret var kanon, lite väl blött i gräset bara. Man blev helt klart trött, helt slut i benen, men för att vara helt ärlig så tyckte jag det var sådär roligt. Typ halva passet gick ut på att man skulle springa runt träningsområdet och springa är verkligen inte min grej. Känner inte att jag fick ut så mycket av de andra övningarna heller så det var nog inte "min träning" det här. Men de andra hade kul så det är ju bra.
 
Det här gick lätt ner när vi kom hem.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!