2013-05-28 | 06:15:02

Mitt första ljusparty

Igår var jag på ljusparty för första gången. Jag hade trevligt och sakerna som fanns att köpa var ju hur vackra som helst, fast de kostar skjortan så handlade jag fyra artiklar. Efter att vi fikat fick jag helt plötsligt en väldig huvudvärk, antagligen av alla dofterna från ljusen som samlades i samma rum. Jag tog en värktablett men det hjälpte inte så det var bara att åka hem och lägga sig. Värken höll i sig i flera timmar och nu på morgonen känner jag mig nästa som om jag vore bakfull. Känner mig dock glad över att jag inte bokade någon egen visning.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!