2013-06-27 | 19:25:19

Ny leksak

På väg hem från jobbet idag besökte jag den nya djurbutiken som öppnade för några veckor sedan. Hästbutiken i Viken heter den men den har även saker till katt och hund så jag tänkte att jag skulle kolla vad som fanns. Jag plockade på mig tre paket med kattmat till Gösta och gick mot kassan.
 
Hon i kassan: Hittade du fast att jag plockat om härinne?
Jag: Jag har aldrig varit inne här förut så det gjorde inte mig så mycket.
Hon i kassan: Är det premiärturen? Då ska du få den här också!
 
Hon räckte fram denna kattleksak.
 
Här leks det för fullt. Gösta gör ett krumsprång ungefär 40 sek in i klippet.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!