2016-09-03 | 19:15:51

Höstskor

I söndags var vädret inget vidare och eftersom hela familjen var i behov av nya höstskor så bestämde vi oss för att åka in till Norrköping och fixa det. Lättare sagt än gjort kan jag meddela. Jag hittade en jättebra modell som jag ville ha men den fanns såklart inte i min storlek, bara en större och en mindre. F hittade rätt sko och rätt storlek men kom på att han hade ju presentkort på sportaffären hemma så varför köpa skor i stan då? Till Wille hittade jag i alla fall en vattentät Timberlandkänga som jag köpte.
 
Blev en fika på Biltema också.
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Ja, det där med skor är inte lätt.

// Kram

2016-09-04 | 06:35:50
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!