2016-03-06 | 06:47:00

Veckan som gått

Jag har bara jobbat måndag, tisdag och lördag denna veckan, skulle jobbat i fredags också men det blev inställt.
 
I måndags hann F hem innan jag skulle åka så Wille behövde inte vara på dagis så vi passade på att hälsa på morfar.
 
I onsdags kände jag inte för att åka iväg och lämna på dagis, trots att jag har rätt till det eftersom jag räknas som arbetslös de vardagar jag inte har jobb, så jag bestämde att Wille fick vara ledig. Vi började dagen med en rejäl frukost för omväxlings skull. Sedan for vi iväg och handlade lite och stannade till hemma hos mormor. Till kvällis denna dag mumsade vi i oss yoghurt med jordgubbar i.
 
Torsdagen såg ungefär likadan ut som onsdagen fast inga foton togs.
 
I fredags skulle jag egentligen jobbat men det blev inställt så Wille slapp sin vråltidiga morgon på dagis (han skulle ha börjat kl 06:00) och fick vara ledig för tredje dagen. Eftersom det regnade typ hela dagen så passade vi på att storstäda huset innan F kom hem från jobbet. Jag hann även rulla ett gäng köttbullar när Wille tog sin lunchtupplur.
 
Igår, lördag, jobbade jag 7-12. Efter det blev det en ganska lugn eftermiddag med en liten promenad på tomten samt i skogen. Lite senare bakade jag och Wille mördegskakor med chokladrutor i. Det blev inte riktigt så goda som jag tänkt mig men visst gick de att äta.
 
Idag på självaste söndagen ska jag på anställningsintervju och sedan väntar middag hemma hos mormor.
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Lustigt att vara på en anställningsintervju, en söndag! Ska hålla tummarna att du får jobbet! Men det tror jag nog. För du är så duktig!

Vilka härliga dagar ni verkar ha haft och vilka mysiga bilder på W.

// Kram

2016-03-06 | 07:34:39
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!