2016-03-31 | 07:47:00

Skaloverall

Jag har under två månaders tid försökt få tag i en fin begagnad skaloverall till Wille men det har inte varit det lättaste, tyckt att alla som jag budat på blivit för dyra. Men så förra veckan vann jag helt plötsligt inte en utan två auktioner på Tradera så från ingen overall har vi nu två och det gör absolut ingenting för då finns det både till dagis och hemma.
 
Här är Wille iförd en av sina "nya" overaller.
 
Den andra overallen är en helt röd från Polarn & Pyret men den hade några fläckar så den får bli till dagis.
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Anna:

Vad fin den är!
Och vilken tur du hade!

// Kram

Svar: Ja, ibland ska man ha lite tur :)
Kram
Carro

2016-03-31 | 09:15:06
URL: http://annalundberg.org
therese:

Vilken himla fin ny overall han fått! Vad är det för märke?? :o
Tråkigt att jobba hela påsk, men lite OB förstår jag? Haha, det är väl det jag saknar med att jobba inom vården... hihi
Kram

Svar: Wave sportswear står det i den. Känner inte till det märket sedan innan men overallen ser nästan ny ut så jag är supernöjd.
Jo, bra med pengar blir det. Synd bara att de inte kommer förrän i slutet av april fast de går väl åt då också :)

Kram
Carro

2016-03-31 | 12:33:51
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!