2016-02-21 | 12:38:48

Tillbaka på banan

I morse åkte jag till jobbet för att jobba några timmar så då får man väl räkna sig som tillbaka på banan. Det känns inte helt ok ännu men värken är borta och det rinner ingenting ur örat längre. Det kliar, känns pyttelite svullet och hörseln är inte helt återställd än men nu har jag i alla fall hörsel.
 
För första gången på typ två månader skulle jag idag ta en promenad så Wille fick sova ute i vagnen (har inte blivit några promenader alls på sistone pga en skadad häl) men vi hann bara några meter innan det började regna så det var bara att gå in och lägga honom. Han sover nu för första gången i sängen i sitt eget rum. Försökte söva honom där på dagen igår också men då knackade det på dörren precis lagom och efter det fick vi flytta in till spjälsängen.
 
För en tid sedan köpte jag en cykelkärra, har alltid velat ha en sådan till Wille och när det var rea på denna så slog jag till. Nu är det bara F och Wille som hunnit testa den men det blir nog mera sedan när det blir lite mer vår ute. Tror att han sitter betydligt bekvämare i denna än i cykelstolen som man sätter på pakethållaren. Dessutom är den både vind- och vattentät.
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!