2016-02-14 | 14:59:33

Ett litet livstecken

Har varit ganska dött här i bloggen under en tid nu, förklaringen är att jag helt enkelt inte har haft någon lust att skriva om något. Det har hänt mycket på sistone och jag har inte orkat ta mig tid till att sitta vid datorn mer än nödvändigt.
 
Kan berätta att jag inte bara lyckats få ett jobb utan två! Jag jobbar som vikarie inom hemtjänsten här i Valdemarsvik samt hoppar in lite vid behov på en mindre städfirma. Jag har idag jobbat dag tre av sju innan jag får ha en ledig dag för att sedan jobba igen. Det är inte heldagar så ofta så det gäller att se till att få ihop lite timmar.
 
Är lite nervös inför imorgon då det är första gången som jag ska väcka Wille för att lämna honom tidigt på dagis. Han har alltid fått sova tills han själv vaknar förut så vi får se hur det går. Frågan är hur tidigt måste vi gå upp för att hinna med välling och påklädning samt komma i tid?
 
Efter att vi haft plusgrader och barmark en tid kom minusgraderna i fredags och i gårkväll även lite snö. Kylan kan jag stå ut med men mera snö ville jag verkligen inte ha, vill ha barmark nu när det blir att köra mera bil. Får hoppas på att det inte blir långvarigt.
 
 
Lite bilder på mina grabbar som just nu är ute och åker lite.
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Grattis till jobben! Du kommer fixa det fint!

// Kram

2016-02-15 | 09:40:59
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!