2016-04-23 | 19:52:17

Willes första besök på Kolmården

För någon månad sedan blev vi bjudna på biljetter till Kolmårdens Djurpark av Länsförsäkringar och idag var det dags. Det var Willes första besök i en djurpark och jag kan meddela att det blev ett lyckat sådant. Jag börjar med bilderna från Instagram i detta inlägg, djurbilderna som jag tog med kameran kommer senare.
 
En bild jag tog när vi gjorde ett kort stopp på ditvägen i morse.
 
Efter att ha gått igenom entrén tog vi oss lite mellis inne på Barnens Lantgård.
 
Vi hade sådan tur att när den världens hagelskur började att falla några timmar senare så hade vi gått in i Lagunen för att gå på toan. När vi var klara och upptäckte vilket väder det var utanför så beslöt vi oss för att stanna kvar där för att intaga vår lunch.
 
Så här såg marken ut när vi äntligen kunde fortsätta.
 
Det blev en tur linbanan över safariparken. Något som Wille tyckte var väldigt spännande.
 
Sista stoppet i parken innan hemfärd blev såklart på nya Bamses Värld. Tyvärr träffade vi inte Bamse, vi såg bara Skalman men Wille var så uppspelt att han inte klarade att stå i kön för att få fotas tillsammans med honom. Vi var dock inne i Bamses hus och Wille provsatt hans fåtölj.
 
Innan vi begav oss mot utgången så fikade vi lite.
 
 
En helt klart lyckad dag!
 
 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Så mysigt ni verkade ha haft det!

// Kram

2016-04-24 | 10:50:27
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!