2016-04-01 | 20:34:54

Fredagsbesök

Att mamma skulle komma hit idag och vara barnvakt när jag var iväg på min intervju hade varit bestämt sedan länge men att Milla och lilla Amelie också skulle dyka upp blev spontant planerat i morse.
 
När jag kom hem hade mamma lagat mat och efter att vi ätit tog Milla och jag en promenad med dem små så de fick sova ute. Mamma stannade kvar här hemma och putsade några fönster. När barnen sovit färdigt fikade vi och sedan blev det en hel massa bus. En helt perfekt dag med andra ord!
 
En bild på lilla Amelie som nog snart kommer att krypa iväg.
 
 
När vårt besök åkt hem var Wille och jag ute i solen en stund. Wille blev överlycklig när han fick hälla ut vattnet som blev över efter att jag vattnat penséerna på trappan.
 
 
 
 
 
 
 
2 Kommentarer
Tilda Barkselius:

Lät jättemysigt :)

2016-04-01 | 22:35:23
URL: http://fluring.blogg.se/
tess:

Oh vilka härliga bilder! Och vilken härlig dag, såhär första April!
Kram

2016-04-01 | 22:54:06
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!