2015-03-29 | 11:42:11

Myslördag

Igår anordnades Familjens Dag i Folkets Hus nere i centrum och W var inbjuden av kommunen för att hämta sin första bok (ett event som återkommer varje år). Det var lite kul att få se vilka som har jämngamla barn så man har ett litet hum om vilka hans dagiskompisar kommer bli. Men förutom det så tyckte jag faktiskt inte att det var mycket att ha. Det fanns lite djur som de visade upp (dem tyckte jag mest synd om), en liten loppis, fika och en man som gjorde ballongfigurer. Träffade dock på en bekant och började då misstänka att hon väntar sitt andra barn, vi får se om jag har rätt.
 
Efter att W fått sin bok åkte F till Linköping, mamma och jag tog en promenad nere i centrum med W för att han skulle få sova lite. Men innan han somnade hann vi med lite fika inne på Björkagården.
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Fin fina bilder!

// Kram

2015-03-29 | 17:00:29
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!